UUTISET
29.6. Loimun korona-budjetti rakentumassa
Pisimpään lentopallon pääsarjassa pelannut ja maratontaulukkoa johtaja Raision Loimu näyttää selviytyvän kuivin jaloin korona-kevään taloudellisista haasteista, mikäli syksyllä ei ole luvassa pandemian toista aaltoa. Loimun Oranssi Sydän -tukikampanja ja paitahuutokauppa toimivat hienosti ja antoivat perinteikkäälle seuralle mahdollisuuden lähteä rakentamaan uutta joukkuetta.
Tukikampanjan kautta on myyty tähän mennessä jo liki 300 lippua ensi kauden avausotteluun. Seuran omien tukitoimien lisäksi valtiovallalta on tulossa vielä lajiliittojen kautta jonkunlainen korona-avustus seuroille. Ja Oranssi Sydän -tukikampanjakin on edelleen käynnissä.
Korona-toimenpiteet paikkaavat viime kauden talousvajetta, mutta tulevaisuuden rakentamiseen Loimu tarvitsee jälleen talouspalapelinsä isoimmaksi palaseksi yhteistyökumppaneita. Näiden lisäksi tietysti myös ottelutuloilla ja muilla varainhankinnan muodoilla on omat merkittävät roolinsa pelissä. Kumppanineuvottelut ovat lähteneet toistaiseksi hyvin käyntiin. Haastavasta kokonaistaloudellista tilanteesta huolimatta valtaosa Loimun pääyhteistyökumppaneista ovat vastanneet tähän mennessä positiivisesti tulevan kauden yhteistyöneuvotteluissa.
Tällä hetkellä Loimulla on yhteistyösopimukset olemassa seuraavien kumppaneiden kanssa: Eezy Henkilöstöpalvelut, Urheilutukku, LähiTapiola, OP Turun Seutu, Turun Osuuskauppa, Varsinais-Suomen Auto-Center, Turku Energia, Laitilan Wirvoitusjuomatehdas, Perniön Liha, Lainio & Laivoranta, Ekopartnerit, Kaukora, Kirjanpitotoimisto Taina Niemelä, LSAB, Maskun Kalustetalo, Keskusautohalli, Piikkiö Works, Mehilälinen NEO, Digikumppani Ludia ja Raision kaupunki.